start  darmowe ebooki   zarabiaj   angielski   informatyka   ebiznes   poradniki   literatura   hobby   sztuka   czytniki

 

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach
autorem artykułu jest Miron Kłosek

Coraz większym zainteresowaniem cieszy się program google AdWords. Już w tej chwili jest to najpopularniejszy i uznawany za bezdyskusyjnie najlepszy program umożliwiający bardzo szybkie i efektowne wypromowanie strony internetowej. Program ten oferuje wiele możliwości i rodzajów promowania stron WWW, proponowane strategie AdWords stwarzają dużo możliwości dla każdego użytkownika. Największym zainteresowaniem cieszy się pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Zalety pozycjonowania są potwierdzane, na co dzień przez zadowolonych użytkowników, których strony internetowe zaczynają odnosić znaczny sukces. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach to bardzo prosta i wydajna metoda, polegająca na właściwym doborze słów kluczowych ściśle związanych z tematyką i charakterem danej strony. Dobranie najtrafniejszych wyrażeń kluczowych jest sensem tego działania, jakim jest
pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Od tego czy dobrze dobierzemy frazy kluczowe zależy jak często strona będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania, ich trafność oraz sposób, w jaki są sformułowane zapewnią danej stronie określone miejsce na wyświetlanej liście wyszukanych stron. To bardzo ważne, ponieważ wielu internautów poszukując różnych informacji, usług czy towarów w Internecie przegląda tylko kilka pierwszych stron wyświetlonych jako wyniki wyszukiwania, mało, kto zagłębia się w dalsze. Tak, więc, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, należy podjąć wszelkie starania, które zapewnią jak najwyższe miejsce na liście wyszukiwarek. Zalety pozycjonowania, to przede wszystkim niewielkie koszty oraz dogodny, przystępny i stosunkowo łatwy sposób, w jaki przebiega pozycjonowanie. Można je nawet przeprowadzić samemu, ponieważ program AdWords oferuje taką możliwość, niewątpliwie składa się to na kolejne zalety pozycjonowania. Oczywiście największą zaletą jest niebywała, potwierdzona i widoczna, na co dzień skuteczność tego rodzaju promocji. Spośród wszystkich działań, jakie składają się na strategie AdWords, pozycjonowanie bije rekordy popularności. To najbardziej doceniana opcja, z której korzysta coraz więcej ludzi, z dnia na dzień przybywa mnóstwo nowych użytkowników i zainteresowanych, korzystających z możliwości programu AdWords, wybierających najodpowiedniejsze dla siebie strategie AdWords, za pomocą, których promują, z dużym sukcesem i powodzeniem swoje miejsca w sieci.

--
Pozycjonowanie - pozycjonowanie stron
Linki sponsorowane Google AdWords - kampanie reklamowe

Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl
 
Skuteczne pozycjonowanie stron
autorem artykułu jest Mateusz Kaczmarczyk

1. Optymalizacja kodu strony
Aby wyszukiwarka "dobrze traktowała" naszą stronę należy jej to ułatwić - zmieniając kod strony. Na początku, między znacznikami a należy umieścić takie znaczniki jak:
"Title" - tytuł strony
"Description" - opis strony, który będzie wyświetlany w wyszukiwarce pod tytułem
"Keywords" - słowa kluczowe: nie należy ich tutaj wpisywać zbyt dużo, gdyż wyszukiwarki przywiązują do nich coraz mniejszą wartość
"Abstract" - skrócony opis strony
Revisit After - ilość dni po których robot wyszukiwarki ma ponownie "odwiedzić" naszą stronę

Do każdego obrazka na stronie warto przypisać parametr "alt", z kilkoma słowami kluczowymi dla naszej strony. Nazwy obrazków również możemy zmienić, np. zamiast "belka.gif" "motoryzacja.gif", jeśli tematyką naszej strony jest motoryzacja.


2. Zdobywanie linków
Wyszukiwarki oceniają Twoją stronę według ilości linków, które do niej prowadzą. Im więcej linków - tym wyżej jesteś w wynikach. Możesz wymienić się linkami z serwisami związanymi tematycznie, lub użyć systemu wymiany linków, jednak te sposoby mają również swoje wady - musisz wyświetlać linki do innych stron, m.in. konkurencji.

Jest jeszcze inny sposób na dużą liczbę linków - katalogi. Możesz dodawać Twoją stronę do katalogów ręcznie (długotrwała praca), lub zlecić katalogowanie stron - i zapomnieć o sprawie a linki będą automatycznie przybywać.

Ja korzystam z tej drugiej opcji, wszystkie moje strony są katalogowane przez:
LinkiSeo
http://www.ebiznes.webhost.pl/linkiseo/

Na starcie dostajemy 20zł na dodanie naszej pierwszej strony. Najlepiej ustalić dodawanie do 3-5 katalogów dziennie. Nie może przybywać nam za dużo linków 1 dnia, bo wyszukiwarki mogą nas zbanować (zablokować).



3. Zgłoszenie strony do wyszukiwarek
Kiedy już wykonamy pkt 1 i 2 warto zgłosić naszą stronę do najważniejszych wyszukiwarek (Google, Onet, WP i Netsprint). Pozostaje nam już tylko czekać na efekty.



Jeśli sam nie chcesz, lub nie potrafisz wypozycjonować swojej strony - możemy Ci w tym pomóc. Odwiedź poniższą stronę i zobacz jak tanio wypozycjonujemy Twoją stronę (zajmujemy się również tworzeniem stron internetowych)
http://www.netavin.pl



Więcej porad na temat pozycjonowania znajdziesz w doskonałym ebooku:
"Pozycjonowanie dla początkujących"
http://www.netavin.pl/pozycjonowanie/

Życzę pierwszej dziesiątki w wyszukiwarkach i pozdrawiam


--
Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych:
http://www.netavin.pl

Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl

 
Skuteczne pozycjonowanie na przykładzie mojej strony
autorem artykułu jest Andrzej Rakowski

Czy wiesz, że pozycjonowanie to najtańsza i najskuteczniejsza reklama?
Czy wiesz, że ponad 80% wejść na Twoją stronę pochodzi z google?
Czy wiesz, że ponad 80% ludzi klika tylko w pierwsze 3 wyniki wyszukiwania?

Wyobraź sobie stronę internetową, która zaledwie po miesiącu istnienia w sieci jest na pierwszej stronie wyników wyszukiwania na średnio trudną frazę (ponad 2 miliony wyników). Do tego jej twórca nie ma zielonego pojęcia na temat pozycjonowania, tagów, katalogów, linków i tego wszystkiego, co związane z reklamowaniem się w sieci.
W chwili gdy piszę ten artykuł moja strona istnieje w sieci od ponad miesiąca i jest na 2 miejscu w rankingu Google na frazę „darmowe poradniki”. Teraz chciałbym Wam opisać jak Nam się to udało.

„Nam”? No właśnie! Nie byłoby takiego wyniku, gdyby nie profesjonalna pomoc jednej osoby, ale pozwólcie, że zacznę od początku….

Po długich wieczorach spędzonych przed monitorem, hektolitrach wypitej kawy, prace nad budową serwisu Poradniki.biz zostały zakończone. Wprawdzie do dzisiejszego dnia trwają modyfikacje szaty graficznej, stylu, tekstów na stronie, ale można powiedzieć, że serwis był gotowy na uroczyste otwarcie.

Czytając wiele artykułów na temat pozycjonowania starałem się ze wszystkich sił sprawić, aby moja strona była widoczna i przyjazna wyszukiwarkom – przede wszystkim Google. Od tego zależał ruch na stronie a tym samym moje dochody.

Niestety efektów nie zauważyłem i dlatego postanowiłem udać się na znany wszystkim serwis aukcyjny Allegro.pl zwany często na forach dyskusyjnych Aledrogo.pl ;-) Po przejrzeniu kilku aukcji pozycjonerów natrafiłem na jedną, w której za 10 zł allegrowicz obiecywał wspiąć się na szczyty wyników wyszukiwania dla 10 fraz! Pomyślałem sobie: „Przecież to nie majątek” i wylicytowałem podaną kwotę.

Po przesłaniu wszystkich danych i pliku index miałem czekać 3-4 tygodnie na efekty.

4 tygodnie później…

Moja strona wreszcie została zaindeksowana przez wyszukiwarki oraz trafiła na zaszczytne 30 miejsce w Google na frazę darmowe poradniki. Byłem zachwycony tym wynikiem dopóki strona nie spadła o 400 miejsc w dół.

Wtedy wiedziałem, że muszę coś zrobić, aby nie stracić szans na pierwszą stronę. Któregoś pięknego dnia trafiłem przypadkowo na panią Ewelinę i jej firmę Artevia ,zajmującą się między innymi pozycjonowaniem. Napisaliśmy do siebie wiele maili zanim podpisałem umowę. Już wtedy byłem głęboko przekonany, że oddałem stronę w dobre ręce.

Na efekty nie trzeba było długo czekać. Po 2 tygodniach strona odrabiała straty po poprzednim „pozycjonerze”, aż w końcu trafiłem na pierwszą stronę wyników i utrzymuję tę pozycję od ponad tygodnia.

Ponadto Pani Ewelina zajęła się tekstem na stronie, układem, stylistyką i promocją. Serwis z dnia na dzień odnotowuje coraz więcej nowych użytkowników.

Teraz pomyślisz sobie, że słono zapłaciłem za usługi firmy Artevia. Może to niewiarygodne, ale wyszło mnie to taniej niż u wspomnianego wcześniej pozycjonera. Serwis zarabia w końcu na siebie i jestem dumny z tego że z pośród 2 000 000 wyników to Ja jestem na podium!

Na końcu mego artykułu chciałem serdecznie podziękować za niewiarygodną pomoc firmy Artevia i jej właścicielki – Pani Eweliny, gdyż bez niej nie osiągnęlibyśmy takiego efektu.
--
http://www.poradniki.biz

Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl
 
Pozycjonowanie stron internetowych jako jedna z metod walki z konkurencją
autorem artykułu jest Basia Cyman

Pozycjonowanie stron internetowych jest powszechnie określane jako jedna z najbardziej popularnych i skutecznych form reklamy internetowej. Pozycjonowanie jest nie tylko skuteczną, ale także tanią formą reklamy. W internecie mozemy odszukać wiele firm, których specjalnością jest pozycjonowanie stron internetowych. Ceny pozycjonowania uzależnione są od czasu istnienia na rynku firmy, której głównym działaniem jest
pozycjonowanie (im firma dłużej działa na rynku, tym ma większe doswiadczenie, a tym samym nieco większe ceny za swoje uługi), od ilości fraz, które chcemy wypozycjonować, a także od "jakości" naszej strony internetowej. Na jakość strony internetowej ma m.in. wpływ jej obecne miejsce w wyszukiwarkach.Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie stron internetowych na własną rękę jest niezwykle niebezpieczne! Moze bowiem spowodować, że wyszukiwarki odrzucą naszą stronę. Będzie się to wiązało oczywiście z ogromnymi kosztami, gdyż zazwyczaj działaniem koniecznym jest ponowne stworzenie strony internetowej danej firmy i jej ponowne pozycjonowanie. W zwiazku z powyższym o wiele korzystniejsze jest zainwestowanie swoich środków w profesjonale pozycjonowanie strony internetowej, czyli powierzenie wykonania tych działań profesjonalistom.

--
Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl
 
Link, Anchor text i ALT
autorem artykułu jest Jerzy Przedpełski

Chciałem na początku opisać
Anchor text, ale najwygodniej i najlepiej do wytłumaczenia będzie pokazać i opisać to w połączeniu z innymi pojęciami tj: link oraz ALT. Na sam początek przedstawię postać najprostszego linku:

Wyświetlany text jako link

W dokumencie na którym jest wstawiony widnieje tylko: Wyświetlany text jako link, a link prowadzi do podanej przez nas strony. Fraza Wyświetlany text jako link - to właśnie jest Anchor text.

A co to jest ten cały ALT?? ALT jest to, jak to niektórzy określają taka chmurka, która po najechaniu myszką na link daje nam dodatkową informację. Oto przykład:

Wyświetlany text jako link

I teraz pytanie … po co ja to wszystko piszę???

Te pojęcia wielokrotnie będą się powtarzały w opisywanych przez moją skromną osobę kolejnych artykułach dotyczących pozycjonowania

--
SEO blog

Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl
 
Content - pozycjonowanie
autorem artykułu jest Jerzy Przedpełski

CONTENT - jeden z najważniejszych czynników wpływających na proces pozycjonowania - mianowicie pod tym hasłem kryje się treść (zawartość) strony. Wyszukiwarki (w szczególności google), że tak się wyrażę, bardzo lubią oryginalną treść zawartą na danej podstronie i zawsze “lepiej traktują” ją w wynikach niż strony z wielokrotnie powtarzaną treścią (duplicate content).

Jak to rozumieć?? - w momencie tworzenia strony należy pamiętać aby jej zawartość nie była kopiowana z innej. Przykładowo jeżeli jesteśmy dystrybutorem danego produktu nie wklejajmy na stronę identycznych informacji ze strony producenta.

Content jest również bardzo ważną rzeczą, w przypadku gdy chcemy zdobyć jakieś linki do swojej strony aby poprawić jej
SERP . Przykładowo pozycjonujemy stronę o długopisach. Mamy do wyboru wstawienie linka:

a) z innej strony o długopisach z
Page Rank =2
b) ze strony o rybkach akwariowych z PR =4

Większość ludzi wybierze opcję b, co będzie błędem gdyż link ze strony tematycznej, czyli o tym samym contencie znacznie lepiej wpłynie na wzrost pozycji.

--
SEO blog

Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl
 
Każde słowo ma swoją wartość
autorem artykułu jest Grzegorz Miłkowski

Wyszukiwarki internetowe (takie jak np. Google, Windows Live Search, Yahoo itp.) są niezmierzoną i ciągle w dużym stopniu nieodkrytą w Polsce metodą skutecznej promocji. Najprostszą definicją opisującą pozycjonowanie stron internetowych - SEO (ang. Search Engine Optimization), to stwierdzenie, iż są to działania mające na celu wypromowanie serwisu internetowego tak, by ten po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych, zajmował jak najwyższe miejsce w naturalnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek.

Audytor na stronie www

Działania związane z pozycjonowaniem serwisu powinny rozpocząć się od przeprowadzenia dokładnego „audytu” strony www, której dotyczą. Ma on na celu umożliwienie przygotowania listy słów kluczowych, które w jak najdokładniejszym stopniu będą oddawały „ducha” witryny poddanej zabiegowi pozycjonowania. Użyte słowa kluczowe powinny łączyć się z jej treścią i pokrywać się ze słowami i frazami znajdującymi się w tekstach na kolejnych podstronach serwisu.

Wielkie przekręty

Wzrost znaczenia pozycjonowania zbiegł się w czasie z monopolizowaniem rynku wyszukiwarek internetowych przez Google. Wcześniej sformatowanie strony w sposób, zapewniający jej pojawianie się na szczytowych pozycjach w rankingach, nie stanowiło wielkiego wyzwania. Położenie serwisu opierało się wówczas głównie na podanych przez projektanta strony słowach kluczowych w nagłówku. Jednakże sytuacja ta spowodowała pokusę manipulowania wynikami poprzez odpowiedni dobór haseł, często nie mających nic wspólnego z rzeczywistą tematyką witryny. Jak powszechnie wiadomo, tam gdzie jest pokusa, znajdą się i osoby, które zechcą z niej skorzystać. Efektem łatwości z jaką można było wpływać na wyniki zwracane przez wyszukiwarki, było pojawianie się wielu osób, które wykorzystywały te luki.

Wynikiem powszechności tego procederu było podjęcie prób ucywilizowania zasad związanych z SEO, co w wyniku pewnej ewolucji, doprowadziło do oparcia działania wyszukiwarek o zliczającą linki analizę topologii sieci (przykładem jest tutaj Google). Zabieg ten znacznie podniósł poziom trudności pozycjonowania stron internetowych. Skuteczność na polu SEO nie była już w zasięgu ręki przeciętnego internauty, lecz grupy osób posiadających odpowiednią wiedzę, które zaczęły specjalizować się w pozycjonowaniu serwisów www.

Pozycjonowanie to przede wszystkim skuteczny marketing

Wiele osób zada sobie z pewnością pytanie o sens całej tej „zabawy”. W tym miejscu najlepiej odwołać się do badań, które dowodzą, że statystyczny użytkownik Internetu, wpisując interesującą go frazę do wyszukiwarki, koncentruje się tylko na kilku pierwszych wynikach wyświetlonych na ekranie. Serwisy będące na kolejnych pozycjach, albo nawet na dalszych podstronach wyszukiwarki, mają minimalne szanse na bycie zauważonymi. W przypadku prowadzenia firmy, skuteczne wypozycjonowanie strony może przyczynić się do sukcesu biznesu w stopniu równym, co „klasyczna” reklama w tradycyjnych mediach.

Poszukiwania informacji o produktach, większość z nas rozpoczyna od przeglądnięcia zasobów Globalnej Sieci, a dopiero w przypadku braku oczekiwanych efektów tej metody, przenosi poszukiwania do reala. Nie trzeba chyba dodawać, jak ważne jest wówczas dobre miejsce serwisu np. w wynikach Google’a, które może mieć niebagatelny wpływ na nasz sukces.

Każde słowo ma swoją wartość

W tym miejscu z pomocą przychodzą tzw. pozycjonerzy, których zadaniem jest „wywindowanie” danej witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania. Nie jest to jednak zawsze proste – stopień trudności zależny jest od wybranych słów kluczowych, opisujących profil działalności danej witryny. W przypadku fraz popularnych, takich jak np. meble, bielizna, tłumaczenia, czy projekty domów, pozycjonowanie strony będzie żmudnym i drogim procesem.

„Wielu klientów nie zdaje sobie często sprawy z wysokich kosztów pozycjonowania popularnych i ogólnych słów ” – mówi Marek Błyszczek, pozycjoner z serwisu www.AdSeo.pl – „Skuteczniejszą i przede wszystkim tańszą metodą pozycjonowania stron www jest sprecyzowanie wpisywanych do wyszukiwarki słów kluczowych. W efekcie umożliwia to dotarcie dokładnie do takiego odbiorcy, jaki nas interesuje.”

W takiej sytuacji, osoba odpowiedzialna za pozycjonowanie strony www powinna pomóc klientowi dobrać słowa w jak najdokładniejszym stopniu odzwierciedlające jego działalność. Za przykład niech posłużą „meble”, czyli wyraz popularny, którego wypozycjonowanie nie będzie należało do łatwych zadań. W takim przypadku należy sobie postawić kilka pytań „pomocniczych”, mających na celu uściślenie opisu działalności klienta. Informacjami jakie można wówczas dodać są m.in. lokalizacja i uszczegółowienie rodzaju prowadzonych usług. Przykładowym efektem takiej konkretyzacji opisu będą frazy: „meble klasyczne”, „meble do jadalni”, „meble kuchenne”, dodatkowo wspomagane nazwą miejscowości, jeśli działalność prowadzona jest lokalnie, czyli np. „meble klasyczne Kraków”.

Zabieg ten spowoduje również obniżenie kosztów pozycjonowania witryny, które byłyby znacznie wyższe tylko dla słowa „meble”. Kolejnym profitem wynikającym z takiej optymalizacji, jest uniknięcie przypadkowych wejść na stronę internetową przez osoby z drugiego końca kraju, które np. szukają plastikowych krzeseł. Czynności te zaowocują dotarciem do targetu, zainteresowanego dokładnie takim produktem lub usługą, jaką oferuje dany przedsiębiorca. Starannie opisując rodzaj działalności, za pomocą odpowiedniego doboru słów kluczowych, sprawiamy, że internauta po wpisaniu w wyszukiwarce interesującego go zagadnienia, z dużą dozą prawdopodobieństwa, trafi na naszą stronę www.

Między piekłem…

Zamawiając usługę pozycjonowania w jakieś firmie, trzeba mieć świadomość faktu, że nie jest to proces szybki i nie należy oczekiwać natychmiastowych efektów. Skutecznemu i długotrwałemu wypozycjonowaniu witryny internetowej na wybrane słowa kluczowe trzeba poświęcić od kilku tygodni, do nawet dwóch lat. Oczywiście można natknąć się na ogłoszenia, w których oferuje się pozycjonowanie strony klienta w ekspresowym tempie. Warto uświadomić sobie jednak fakt, iż niosą one ze sobą zagrożenia tzw. „banem”, w przypadku wykorzystywania nieetycznych metod, lub nałożeniem filtra spychającego witrynę na niższe pozycje w wyszukiwarkach, w przypadku nieumiejętnego posługiwania się narzędziami pozycjonerskimi (np. szybko dodając linki).

„Nie należy dać się zwieść pierwszym okresem, gdyż wówczas wyniki są rzeczywiście rewelacyjne i widoczne już po krótkim czasie” – stwierdza Anna Sikorska, kierownik działu SEO/SEM w Grupie Adweb – „Trzeba pamiętać jednak o tym, że mechanizmy obronne wyszukiwarek, takich jak np. Google, są już na tyle zaawansowane, iż serwis korzystający z takich metod pozycjonowania jest bardzo szybko wykrywany i wpisywany na czarną listę. W ten prosty sposób można daną domenę skazać na długotrwałą banicję poza indeksami wyszukiwarek.”

Wśród metod niezgodnych z kodeksem znajdują się m.in.: wprowadzanie słów kluczowych sprzecznych z treścią witryny, ukrywanie ich poprzez użycie tekstu w kolorze tła, stosowanie ukrytych warstw, czy tzw. „cloaking”, czyli serwowanie robotom wyszukiwarek specjalnie spreparowanej wersji strony.

…a niebem

Na co więc pozwala „kodeks uczciwego pozycjonera”? Wśród etycznych sposobów podnoszenia pozycji strony internetowej w rankingach najprostszymi przykładami są:
- czytelne opisywanie linków i odnośników,
- stosowanie prostych adresów,
- dopisywanie witryny do katalogów tematycznych,
- wprowadzenie mapy strony, ułatwiającej jej zindeksowanie wyszukiwarkowym robotom.
Podczas procesu pozycjonowania należy również bezwzględnie przestrzegać praw autorskich, zasad umieszczania znaków towarowych oraz praw związanych z publikacją informacji w Internecie.

Stosując m.in. powyższe metody, można mieć pewność, że nie spotka nas żadna sankcja, a jedynym ich efektem będzie ewentualna wspinaczka witryny w wynikach wyszukiwarek. Trzeba mieć jednak świadomość, że uzyskana dobra pozycja nie jest wieczna i należy bezustannie dbać o jej utrzymanie, gdyż Globalna Sieć pełna jest pretendentów chcących zająć nasze miejsce.

Zlecenie dla zawodowca

Na koniec warto odpowiedzieć na pytanie, czy próbować pozycjonować stronę we własnym zakresie, czy lepiej zlecić to zadanie profesjonaliście? W przypadku niszowej tematyki serwisu lub prywatnego charakteru strony, można pokusić się o samodzielną pracę. Zadanie tego typu nie powinno stanowić problemu, nawet dla osób dysponujących tylko podstawową wiedzą z zakresu SEO. Jeszcze nie tak dawno przykładem takiej łatwej do wypozycjonowania frazy był „wypas owiec w Bieszczadach” (w ostatnim czasie zwrot zaanektowany przez pozycjonerów).

W przypadku witryn zawierających popularniejsze treści oraz komercyjnych celów pozycjonowania serwisu (np. różnego rodzaju sklepy, usługi itp.) osiągnięcie oczekiwanych efektów może nie być takie proste. Warto wtedy rozważyć zlecenie tej pracy osobom doświadczonym, gdyż nieumiejętne działania niosą ze sobą wspomniane wcześniej przykre konsekwencje.

„Z pozycjonowaniem jest jak z drobnymi pracami naprawczymi – teoretycznie możemy zrobić to sami. Samodzielnie możemy pomalować mieszkanie, położyć tapety i kafelki czy wymienić gniazdka elektryczne. Pytanie tylko, czy nie lepiej zlecić to zaufanej firmie, by mieć pewność, że farba nie odpryśnie, tapeta nie zacznie odklejać się od ściany, a kafelki nie spadną nam na głowę?” - mówi Anna Sikorska – „Tak samo jest z działaniami SEO – pozycjonować stronę można samemu, po co jednak ryzykować? Czy nie lepiej oddać tego w ręce doświadczonych specjalistów, by mieć pewność, że witryna nie zostanie zbanowana czy ukarana filtrem? Przecież lepiej od początku robić coś dobrze, niż po fakcie naprawiać szkody – czasami juz nieodwracalne.”

Dodatkowym atutem zlecenia takiej pracy „zawodowcowi”, jest również pomoc w odpowiednim doborze słów kluczowych. Zapewnia to dotarcie serwisu do grupy osób zainteresowanych asortymentem dokładnie takim, jaki on oferuje. Warto być świadomym faktu, że metoda ta zapewnia wielokrotnie wyższą efektywność trafiania do targetu, niż nawet najlepsza reklama w tradycyjnych mediach branżowych.

--
Grupa Adweb
Planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie, kreacja wizerunku, budowanie strategii komunikacyjnej w Sieci oraz tworzenie witryn i serwisów www.
ADWEB.PL
2BE.PL

Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl
 

 

www.ebooki.yoyo.pl Eboki Audiobooki E-prasa E-biznes

start  darmowe ebooki   zarabiaj   angielski   informatyka   ebiznes   poradniki   literatura   hobby   sztuka   czytniki